zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Facebook kan dienen als verlengstuk van marketing

4 augustus 2010 - Facebook moet niet worden gezien als marketingtool maar veeleer als verlengstuk van marketing. Dat bepleit Rogier Deen, eigenaar van onlineadviesbureau Viva la Media.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   1 reactie
 

 
reacties
 
Jorgo  |   | 
11-08-2010
 | 
17:10 uur
Helemaal mee eens, ik gebruik facebook ook om mijn concept (Klik hier) te promoten en het levert gewoon gratis traffic op naar je website. Concreet betekend dit dat je met gelijke marketing aan de voorkant een beter resultaat aan de achterkant bekomt.


REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10